Manualul continuă aplicarea modelului de proiectare curriculară centrat pe competenţe,
utilizat şi la nivelul învăţământului primar și susţine orientarea pragmatică a
aplicării programei şcolare prin accentuarea scopului pentru care se învaţă.
Abordarea gândirii critice şi a drepturilor copilului se realizează în mod inte grat
și contribuie la optimizarea procesului de predare-învăţare-evaluare, prin demersul
didactic ce facilitează:
– învăţarea despre…, vizând nivelul cognitiv, informativ;
– învăţarea prin…, vizând implicarea activă, participarea elevului;
– învăţarea pentru…, vizând nivelul refl ectării învăţării în valorile promovate,
atitudini, comportamente.
Vă garantăm:
• Excepționala calitate a conținutului
• Competența recunoscută a autorilor
• Ținuta grafi că de excepție
•Prin modul de structurare a învăţării, manualul constituie un instrument de
lucru extrem de util pentru elevi.
• Diversitatea situaţiilor de învăţare și a activităţilor multimedia face posibilă o
mul titudine de soluţii didactice, aplicabile oricărei clase.
• Caracterul practic-aplicativ, participativ şi creativ al activităţilor de pre dare-
în văţare-evaluare stimulează dezvoltarea gândirii critice, construcţia pro gresivă de
cunoş tinţe, abilităţi, atitudini.
• Tratarea temelor se realizează prin apel la documente-referinţe fundamen tale
pentru problematica drepturilor copilului.
• Prezentarea grafi că de excepţie, textele-suport şi ilustraţiile-pre text având ca
protagonişti copiii reprezintă tot atâtea atuuri ale acestui manual.
Contine CD cu editia digitala a manualului.