Oferta mea speciala:Reducere 20%!
Transport FREE pentru comenzi mai mari de 50 de lei
Mai sunt
Comenzi telefonice
intre orele 9:00 - 16:00
Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018
In acest caiet veti gasi: - exerciţii variate, vesele şi adaptate vârstei, care permit numeroase legături interdisciplinare şi plasează învăţarea în contexte cotidiene - o abordare bazată pe stimularea învățării prin joc - o structură care permite armonizarea cu oricare manual de matematică și explorarea mediului ales spre studiu la clasă - sugestii de recapitulare/sistematizare și de evaluare corespunzătoare fiecărei unități de învățare - posibilitatea construirii unui demers didactic centrat pe competențe. Capacitatea de adaptare rapidă se construieşte încă din primii ani ai școlarității. Dacă în primul an de școală (clasa pregătitoare) experiențele de învățare pot fi concretizate în comportamente precum: a acţiona, a greşi, a ezita, a clasifica, a alege, a evalua efectele, a-şi exprima şi a-şi susţine opinia, a justifica alegerea făcută, în clasa I copilul trebuie să intuiască, să recunoască, să descopere situaţiile în care poate utiliza cu succes competențele dobândite. Predarea integrată a conținuturilor prevăzute în aria curriculară Matematică și științe ale naturii facilitează contextualizarea şi aplicarea cunoştinţelor în diferite situaţii de viaţă, oferind o perspectivă unitară asupra celor studiate. Valorificând achizițiile anterioare ale structurilor mentale, prin predare integrată se realizează stabilirea de relaţii între conceptele, fenomenele şi procesele domeniilor științelor și corelarea rezultatelor învăţării cu situaţiile din viaţa de zi cu zi, ceea ce duce la sporirea capacității de adaptare a micului școlar la provocările mediului înconjurător.
Livrare IMEDIATA
prin curier rapid. Vezi detalii