• Dezvoltare personală
•Comunicare în limba română
• Muzică si mişcare
• Matematică şi explorarea mediului
• Arte vizuale şi activităţi practice
-mono/intradisciplinaritatea (prin care abordăm tematica propusă din perspectiva unei singure discipline - de obicei, în ordine, CLR, MEM, DP, AVAP, MM);
-multidisciplinaritatea (care ne permite abordarea unei teme / situaţii din perspectiva mai multor discipline independente);
-pluridisciplinaritatea (adică studierea unui subiect dintr-o disciplină prin intermediul mai multor discipline deodată);
-interdisciplinaritatea (cea care promovează o viziune asupra cunoaşterii şi o abordare ce antrenează conştient limbajul mai multor discipline);
-trandisciplinaritatea (cea din urmă treaptă, gradul cel mai elevat şi complex de integrare a curriculumului, mergând deseori până la fuziune, care duce la apariţia unor noi câmpuri de investigaţie, la proiecte integrate sau programe de cercetare care valorizează o nouă paradigmă).
Review-uri 0
Dacă ai citit Primul meu caiet scolar de activitati integrate pentru clasa pregatitoare, semestrul 2, postează un review și ajută-i pe ceilalti să-și facă o părere corectă despre carte
Te tinem la curent cu noile aparitii la editura. Carti pentru copii, elevi si profesori.
Acest website foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea lor de catre dumneavoastra conform Politicii de confidentialitateAm inteles